Kojuveo platvormidelt saab täna praktiliselt kõike tellida. Loomaomanikud on seda mugavust juba pikalt kasutanud ja oma lemmikuid lahkelt poputanud. „See on üks lihtsamaid viise, kuidas mugavalt ja kiirelt suuremas koguses loomatarbeid osta,“ ütleb Wolti Baltikumi ajutine juht Mantas Lomsargis.

Lomsargise sõnul on nii Eestis, Lätis kui ka Leedus platvormilt loomatarvete tellimine kasvav trend. Tellimuste põhjal võib öelda, et Wolti kasutajate koduloomad eelistavad märgtoitu kuivtoidule. Kõigis Baltikumi riikides on kõige enam tellitud toodeteks kasside ja koerte märgtoit. Nendele järgneb kuivtoit nii kassidele kui ka koertele ja kassiliiv.

Tihti tehakse Baltikumi juhi sõnul Wolti kaudu 100 euro väärtuses tellimusi, mis teeb näiteks üle 10 kilo kuivtoitu koertele, ehk tegelikult teeb selliselt loomatarvete tellimine inimeste elu lihtsamaks.

Kummalisel kombel tuleb ainult eestlaste tellimuste seast trendina välja ka erinevad maiustused kassidele ja koertele. Lomsargis tõdeb, et lisaks sellele, et inimesed endile mingeid maiustusi aeg-ajalt tellivad, tahetakse seda ka oma lemmikloomade puhul. „Tundub, et Eesti loomaomanikud tahavad oma lemmikuid eriti rõõmsatena hoida,“ lisab Lomsargis.

Juba kaks aastat Wolti platvormil olev loomapood Mypet spetsialiseerub eelkõige lemmikute toortoidule. Mypeti juhataja Katrin Roobi sõnul on toortoit, nagu nimigi ütleb, toores ja sügavkülmutatud kujul, mis tähendab, et see peab võimalikult kiiresti kliendini jõudma.

„Kaks aastat tagasi ei suutnud me ise veel toidu kojuveo teenust pakkuda ja ükski kullerifirma või postiteenus seda ka ei teinud, seega oli igati loogiline minna Wolti platvormile. Kliendid on mugava teenuse rõõmuga vastu võtnud ja müügimahud on siiani pidevas kasvutrendis. Võime julgelt väita, et inimesed hindavad oma aega ning kasutavad meeleldi võimalust lisaks enda toidule ka lemmikute toidupoolis kulleriga koju tellida,“ väidab Roop ning lisab, et platvormil on neil kujunenud ka oma kindel klientuur.

PetCity Baltikumi turundusjuht Kelly Juksaari sõnul on Wolti ja PetCity koostöö hea näide sellest, et lemmikloomapidamise kultuur Eestis on pidevas arengus ja seda väga positiivses suunas. „Mugavus ja kiirus loovad jätkuvalt turueelist - kui klient saab oma raske lemmikloomale mõeldud tellimuse otse ukse taha, siis miks mitte seda võimalust kasutada. Arvan, et tegemist on üleüldises mõttes tõusva trendiga, sest kliendid veel siiani avastavad, et lisaks harjumuspärasele restoranitoidule saab Wolti kaudu koju tellida ka muud tarbekaupa, seal hulgas lemmikloomakaupu.“

Juksaar lisab, et võrreldes teiste Balti riikidega on eestlased täna võib-olla pisut julgemad kasutama ära kõiki nutikate mugavusteenuste võimalusi: „Usun, et tulevikus kasvab maiuste populaarsus pidevalt ka Lätis ja Leedus koos püsiklientide arvuga.“