Messil tutvustas oma toodeid ka Eesti koeratarvete tootja NufNuf, kes sai toodete ja disaini ja kvaliteedi osas positiivset tagasisidet.
Messil oli laialdaselt esindatud erinevate veterinaartoodete ja koeratoidu tootjad, mis oli ka mõneti ootuspärane, kuid arvukalt oli kohale tulnud ka erinevaid lemmikloomaaksessuaaride pakkujaid.
Kui otseselt trendidest rääkida, siis tundub, et sarnaselt üldistele trendidele toitlustuses, liigutakse ka lemmikloomatoitude osas tervislikkuse ja looduslikkuse suunas — messil pakuti nii orgaanilist toitu kui ka toitu, mida toodetakse samades tehastes ja samast toorainest, millest toodetakse toitu ka inimeste toidulauale.
Prantsusmaal on lemmikloomade pidamine väga populaarne ning ettevõtte NufNuf stendi külastanud loomapoodide omanike eelistustest lähtudes võib üldistada, et prantslastele meeldivad valdavalt väikesed koerad.
Tundub, et siinmail suhtutakse koertesse sageli kui lastesse, sest messil oli end reklaamimas firma, mille kontseptsioonis on kesksel kohal idee teha oma koerale kingitusi. Nimelt tasuvad firma teenuse kasutajad liikmemaksu, mille eest nad saavad kord kuus oma koerale kingipaki, mis sisaldab tavaliselt 4-5 asja, sealhulgas toidunäidiseid, mänguasju ja muid esemeid.