Ühel juhul kahest jagab itaallane enda loomaga lisaks suurele osale vabast ajast ka suurt osa voodit. Kummalisel kombel kasvab majanduskatastroofi suunas sööstvas riigis nende inimeste hulk, kes kulutavad igas kuus enda lemmiklooma peale 51–100 eurot. Või siis täpsemalt: aastaga on see protsent tõusnud 15,4-lt 31,3-le.

Lemmiklooma peale tehtud kulutuste kasv biidib nii autode, vaba aja, tervise kui ka koduelektroonika peale tehtud kulutuste tõusu. Või riiete või raamatute või reiside peale.

Muide Itaalia lemmikloomaomanikest 46,2 protsenti keeldub igal juhul reisile minemast, kui sellega kaasneks looma üksinda koju jätmine. Kõik või mitte midagi – tutto o niente.

Itaalia lemmikloomadest on 63,3 protsenti koerad ja 38,7 protsenti kassid. Kilpkonnad, kalad, puurilinnud ja küülikud mahuvad mainstream'i kõrval kitsa triibuna jooksva 2-protsendise riba peale.