Möödunud aastal Ameerika Ühendriikides filiaali avanud KIKA GROUP UAB naudib tänavu taas rahvusvahelist tunnustust. Olles uuel turul töötanud intensiivselt terve aasta, asus meeskond sügise hakul seni pikimale ekspeditsioonile, mis kestis lausa viis nädalat ning mille jooksul reisiti auto ja lennukiga läbi 14 osariigi, läbiti enam kui 7000 kilomeetrit ja osaleti 5 messil, kus võite noppisid nii KIKA ekspertide loodud lemmikloomahooldustooted kui ka ettevõtete gruppi kuuluva Tauro Kenneli koerad.

KIKA ekspertide loodud lemmikloomade kosmeetika- ja toitumistooted pälvisid sel aastal suure tunnustuse – Ameerika suurimal ärilt ärile (B2B) loomakaupade messil SuperZoo, mis toimus Nevada osariigis Las Vegases ja kus osalevad maailma loomakaupade turu suurimad tegijad, tunnustati KIKA GROUPI tooteid Ameerika parimate uudistoodete hulgas.

Messil oli 6000 osalejat, kelle seast 900 esitles lemmikloomade elukvaliteeti parandavaid uudistooteid ning võistles auhinna „New Product Showcase“ nimel. Auhinna pälvis vaid 12 osalejat, nende seas oli ka KIKA GROUP.

Grooming’u kategoorias pälvisid auhinna koguni kolm KIKA GROUPI ekspertide loodud uuenduslikku ja ainulaadset toodet: savimask Tauro Pro Line Stainless Look, aluseline vesi Tauro Pro Line Pure Mist ja 6in1 osoonvann, mis kontserni asutaja, pikaaegse loomaaretaja ja kinoloogi Janita Januškauskaitė-Plungė sõnul loovad üheskoos suurepärase grooming’u kontseptsiooni – savimask ja aluseline vesi on koos ideaalsed silmaeritiste plekkide vastu võitlemiseks ning osoonivann tugevdab veelgi enam kosmeetikavahendite efektiivsust ja teeb groomer’i töö veelgi lihtsamaks.

„Need tooted on meie aastatepikkuse töö ja kogemuse tulemus, mis loob tõelise revolutsiooni lemmikloomade hooldamise valdkonnas ning aitab lahendada igapäevaseid hooldus- ning naha- ja karvkatteprobleeme. Mul on väga hea meel kogu KIKA GROUPI meeskonna suurepärase töö üle ja olen väga uhke, et saame oma ainulaadse toodanguga KIKA nimele kuulsust koguda ka rahvusvahelise tähtsusega konkurssidel. Oleme näitusel ainsad Balti riikide esindajad, osaleme siin esimest korda ja naaseme koju kõige tähtsama võiduga,“ rõõmustas võidu üle kinoloog, kes naljatades ütles, et see võit on ettevõtluses samaväärne Oscari auhinnaga.

Jõudsid ka hommikustesse teleuudistesse

Kõik 12 New Product Showcase’i konkursi võitjat pälvisid erilist tähelepanu, kuna neid näidati Los Angelese KTLA saates Morning News, mida juhib Kathryn Emery.

„See on meile suur au ja meie ettevõtte väga suur saavutus. Osalesime messil koos lemmikloomaturu suurimate tegijatega ja tõusime sellegipoolest parimate hulka. Meie puhaste silmade süsteemi tooteid (inglise keeles Clear Eyes Solution) näidatigi reportaažis,“ räägib J. J. Plungė.

Messil SuperZoo oli J. J. Plungėl ainulaadne võimalus viia läbi groomer’ite seminar „Funktsionaalsed tooted: klientide lojaalsuse ja äri kasvatamise võti“ (inglise keeles Funtional products: the key for the loyalty and business growth), mille käigus ta rääkis, kuidas laiendada klientide ringi ning edendada nende lojaalsust ning esitles tema enda poolt kasutatavat terve lemmiklooma hooldussüsteemi, mis koosneb 80% õigest toitumisest ja 20% igapäevasest (ja veterinaar-) hooldusest. See süsteem aitab tagada lemmiklooma tervise ja heaolu.

KIKA GROUPI omanikud Janita J. Plungė ja Tauras Plungė

„Mul on väga hea meel, et mul on võimalus jagada oma kogemust ja näidata maailmale meie loodud tooteid, mida armastavad juba väga paljud. Väga hea oli suhelda publikuga, kes siiralt armastab loomi ja soovib neile kõike kõige paremat,“ jagas seminarimuljeid J. J. Plungė.

Kõik lemmikloomad tulid tagasi koju tiitlitega

Järgmisena viis KIKA GROUPI meeskonna teekond Santa Barbara Kennel Club Dog Show koertenäitusele Santa Barbaras, Bluegrass Classic Dog Show koertenäitusele Lexingtonis Kentucky osariigis ja Des Moines KC Dog Show Cluster koertenäitusele Iowas. Nendes võistlesid Tauro Kenneli koerad.

Kuuest koerast naasis koju Ameerika tšempioni tiitlitega lausa kolm – Tauro Damascus, Benjaminas ja Tauro Mantra, viimasest sai 18. Tauro Kennelis aretatud Ameerika tšempion!

„Ülejäänud kolm koera võitsid samuti tiitlid ja tegid Ameerika debüüdi. Ameerikas kehtivate reeglite järgi võib koer võita oma võistlusklassides, mida tegidki kõik meie koerad, aga tšempioni tiitli saamiseks peab oma klassis edestama teatud arvu koeri ja alles siis saab ta punkte (vaja on 15 points ja 3 major punkti). Koerte vähesuse tõttu näitusel alustasid meie koerad teed tšempionitiitlini, kuid neil polnud võimalust seda lõpuni teha, mistõttu jäid Ameerikasse koos meie handler’iga ainult Tauro Kėkštas ja Sekvoja, kõik teised võitjad naasid aga koju,“ võtab aretaja näituse saavutused kokku.

USA trende on märgata ka Eestis

KIKA GROUPI meeskonna enam kui kuu aega kestnud reisi kroonis osalemine suurimal groomer’ite näitusel GroomExpo, mis toimus Pennsylvanias Hersheys.

Näitusel osales umbes 3000 ettevõtet üle kogu maailma, kelle hulgas esitleti ka leedulaste Tauro Pro Line’i tooteid, mis on mõeldud lemmikloomade karva- ja nahaprobleemide lahendamiseks, aga ka groomer’ite tervise kaitsmiseks.

„Ameeriklased suhtuvad loomadesse väga teadlikult ja vastutustundlikult, mis loob trende kogu maailmale. Uued trendid tulevad turgudele just USA-st ning see, et oleme sellele turul nii kõrgelt tunnustatud, näitab, et meie filosoofia sobib sinna.

See näitus, selle edu ja klientide rohkus kinnitasid vaid seda, et Ameerika inimesed mõistavad, et lemmikloomade karva ja naha tervis on sama oluline kui nende enda oma. Meil on hea meel, et see arusaam on jõudmas ka Eestisse ning üha rohkem omanikke valib hoolega kosmeetika-, karva- ja nahahooldustooteid ning groomer’eid, kes mitte ainult ei järgi lõikestandardeid, vaid suhtuvad oma töösse vastutustundlikult ning soovivad looma aidata.

Mis puutub groomer’itesse, siis Ameerikas on see amet väga kõrgelt hinnatud ning inimesed õpivad seda aastakümneid. „Teispool Atlandi ookeani janunevad groomer’id teadmiste järele, nad õpivad pidevalt üksteiselt, nad on nagu kogukond, kommuun, kes abistavad üksteist, mitte ei konkureeri omavahel,“ võtab oma jutu kokku kinoloog.

Õige hooldussüsteem: 80% tasakaalustatud toitumine ja 20% igapäevane hooldus

J.J. Plungė ei kahtle, et tema kenneli lemmikutel aitab võite saavutada hooldussüsteem, mis koosneb 80% õigest ja tasakaalustatud toitumisest ning 20% ​​igapäevasest hooldusest armastusega loodud toodetega:

„Oma lemmikutele anname meie kennelis ainult Nature's Protection Superior Care’i sööta, mis on teraviljavaba ja sisaldab kõrgeima kvaliteediga valguallikaid, nagu valge kala või lõhe. Tasakaalustatud aminohapete sisalduse tõttu võib see sööt aidata võidelda pruunide silmaeritise plekkidega. Seetõttu õnnestubki meil valgekarvaliste koerte karv hoida võistlusteks ideaalselt puhtana.

Teine osa: igapäevane hooldus. Siin kasutame professionaalset kosmeetikat, mis sisaldab enam kui 97% looduslikke koostisosi ning on vaba igasugustest tehislikest koostisosadest nagu silikoonid, SLS või parabeenid. Minu jaoks on väga oluline, et kosmeetika annaks pikaajalise tulemuse, st mitte ei maskeeriks karvaprobleeme ajutiselt, vaid soodustaks terve karvkatte kasvu ja säilitaks naha hea seisukorra.

Samuti kasutame oma koerte jaoks Tauro Pro Line’i töövahendeid, mille hulgast leiab kõik lemmikloomade hooldusvahendid – käärid, freesid, lõikurid, föönid ja juba mainitud osoonivanni. Kõik need vahendid on meie enda poolt testitud, seega tean oma kogemusest, et need muudavad groomer’i töö lihtsamaks ja kiiremaks, aga on ka tõhusad ja täidavad oma ülesandeid suurepäraselt.

Tendentsidest lemmikloomaturul

Näitustel tutvus J. J. Plungė seal esitletud uudistoodete ja tehnoloogiatega ning tõi välja neli kõige olulisemat trendi lemmikloomaturul, mis tema hinnangul vastavad suurepäraselt KIKA GROUPI pakutavatele toodetele.

KIKA GROUPI ESINDUS MESSIL

„Esiteks, naturaalne koostis ei ole enam eelis, vaid vajadus. Nii kosmeetikas, söödas kui ka hooldustoodetes on looduslikud koostisosad suureks eeliseks, sest loomaomanikud soovivad võimalikult ohutuid tooteid, mis on kasulikud nende neljajalgsetele sõpradele,“ räägib kinoloog.

Samuti keskendutakse tema sõnul üha enam jätkusuutlikkusele ja piiratud loodusressursside eest hoolitsemisele, seega on taaskasutatud materjalid, taastuvenergia tootmises, vastupidavus ja korduvkasutatavad tooted ka lemmikloomatoodete tulevik.

„Kuna looma peetakse täisväärtuslikuks pereliikmeks ja ta on alati koos meiega, siis märkasin, et kasvab vajadus just järgmisele trendile vastavate toodete järele: temaatilised lemmikloomariided, lõbusad aksessuaarid, reisil kasutatavad jooginõud, kohvrid ja kotid. Lisaks suurendab suur armastus lemmiklooma vastu ning tähelepanu tema tervise, välimuse ja heaolu suhtes nõudlust Premium toodete järele,“ tutvustab trende J.J. Plungė ja lisab, et omanikud on valmis pakkuma oma lemmikule parimaid tingimusi ja tooteid.

Jätkab laienemist Ameerika turul

J. J. Plungė võtab kokku, et sellisel konkurentsitihedal, kõike näinud ja mitmekülgsete võimaluste poolt ära hellitatud turul nagu seda on USA turg, on ainuüksi see, et paljud inimesed tunnevad ära KIKA GROUPI tooted, tulevad neid vaatama ja ostma, tohutu tunnustus ja saavutus, kuid loomasõbrad ei kavatse siinkohal peatuda.

„Näeme Ameerika turul enda jaoks palju kasutamata võimalusi ja ootusi – see riik vajab meie teadmisi ja tooteid, mida saame pakkuda.“ Kindlasti ei jää see meie viimaseks reisiks ning jätkame selle nimel, et KIKA GROUPI nimi kõlaks maailma parimate seas,“ jagab ettevõtja tulevikuplaane.

Ettevõtete gruppi KIKA GROUP kuulub enam kui 120 kauplust omav KIKA jae- ja elektroonikakaubanduse võrgustik Eestis ja Leedus, Põhja-Euroopa üks moodsamaid kuivsöödatehaseid UAB AKVATERA LT, ülemaailmselt tunnustatud Tauro Kennel, loomade SPA-juuksur ja koolituskeskus Tauro Grooming Academy ning Ameerika Ühendriikides avatud ettevõtte filiaal. Praegu ekspordib KIKA GROUP oma tooteid enam kui 60 riiki üle kogu maailma.