Selline vaatepilt avanes Peterburi maanteel asuvas uues Rimi hüpermarketis. "Kas ja miks ei suuda Rimi müügis olevate toodete kvaliteeti kontrollida?" tõstatas murelik loomaomanik küsimuse.

Rimi Eesti Food AS küsis juhtumi kohta kommentaari hankijalt, Preemia OÜ esindajalt:

Selline juhtum on kahetsusväärne. Konkreetse toote tootmises läbib toode kuumtöötlusprotsess kus ühe tootmistsükli osana tõuseb temperatuur vähemalt 80 kraadini 2 tunni jooksul, mille käigus hävinevad nii bakterid kui ka muud võimalikud elusorganismid. Pärast tootmist tooted pakendatakse hermeetiliselt. Eeltoodust nähtub, et tootmisprotsessis ei saa putukas tootesse sattuda.

Arvame, et videol kujutatud putukas võis pakendisse sattuda pakendi läbistamise teel toodangu ladustamisel. Kindlasti teeme valmistoodangu laos täiendava putukatõrje, et välistada sellise juhtumi kordumine. Rimi Eesti Food AS sõnul on hankija toote turult tagasi kutsunud, et kontrollida üle kogu toote partii.

See protsess algatati Rimis juba täna hommikul. Kliendi ees vabandab nii hankija kui ka Rimi. Preemia OÜ palub kliendil ühendust võtta juhul kui klient selle toote ostis. Hankija on valmis toote kompenseerima.