Välireklaami kampaania adresseerib puurikanade heaoluprobleeme ja nende halbu elutingimusi. Puurikanad elavad kitsikuses mitmekümnekesi koos ühes puuris, kus nad ei näe kunagi päevavalgust ega saa liikuda õues ringi ega tegeleda teiste kanadele oluliste loomuomaste tegevustega. Nähtamatud Loomad töötab selle nimel, et kanu ei peetaks enam puurides ja kutsub inimesi ning ettevõtteid üles loobuma puuris peetavate kanade munade tarbimisest ja müügist.

“Meil on väga hea meel, et toidusektori esindajate hulgas on üha kasvav mõistmine, et puurispeetavate kanade munadel ei ole kohta kaasaegses ühiskonnas,” kommenteeris loomakaitseorganisatsiooni Nähtamatud Loomad kanade heaolukampaania juht Birgit Nurmela. “Nähtamatud Loomad hindab kõrgelt välireklaamis välja astunud kokkade seisukohti, kes väärtustavad loomade heaolu ja on valmis seda avalikult näitama,” sõnas Nurmela.

Välireklaamis osalenud Eesti tippkokad hindavad toidus kõrget kvaliteeti, mille tagavad loomade head elamistingimused. “Poodi minnes valin alati vabapidamisel olevate kanade munad. Kui neid ei ole, siis jäävad munad ostama,” tõdes Eesti tippkokk Anni Arro. “Toit peab olema tervislik ja kvaliteetne ning selle tõttu ei kasuta ma kunagi puurikanade mune,” lisas kokk.

Puurivabu mune eelistab ka tippkokk Ants Uustalu, kelle sõnul on puurikanade munad need kõige odavamad ja kehvemad, mis poelettidel leidub. "Kanad peavad elama heades tingimustes, mille tulemusena munevad nad ka kvaliteetseimaid mune,” lisas tau.

Välireklaam jääb avalikuks 2 nädalaks. Lisaks käib Nähtamatute Loomade sotsiaalmeedias fotomäng, kus kõik huvilised saavad saata endast pildi tänaval nähtud välireklaamiplakatiga.