Puurikanamunadest loobumine on osa Fazeri jätkusuutlikkuse strateegiast, mille eesmärgiks on kasutada tootmisel vaid 100% vastutustundlikke koostisosi. Strateegia seab olulisele kohale ka loomade heaolu, mida puurivaba suund igati toetab.
«Fazeril suurettevõttena on suur vastutus olla eeskujuks ja kujundada sektoris uusi standardeid. Vastutustundlikkus ja jätkusuutlikkus on lahutamatu osa meie mõtteviisist ja ärimudelist ning seame uhkusega endale ka edaspidi selles valdkonnas ambitsioonikaid eesmärke,» sõnas Fazer Eesti müügidirektor Meelis Tamm.
Loomakaitseorganisatsiooni Nähtamatud Loomad sõnul on tegemist märkimisväärse otsusega, mis mõjutab miljonite kanade heaolu. «Tarbijate eelistused on muutumas ja meil on suur rõõm näha, et ka ettevõtted koos nendega,» kommenteeris Nähtamatute Loomade president Kristina Mering.
Fazeri jätkusuutlikkuse teerajajaks on olnud firma toitlustusüksus Fazer Food Services, mis kasutab Taani turul alates 2018. aastast vaid mahemune ning Rootsis üksnes puurivabu mune, millest 38% on orgaanilist päritolu. Lisaks Põhja- ja Baltimaadele plaanib Fazer tänavu seada jätkusuutlikkuse eesmärgid ka Venemaa turul.
Fazeri eesmärkide kohaselt peab puurivabade munade osakaal Põhja- ja Baltimaades moodustama 2020. aastaks vähemalt 30%, 2022. aastaks 70% ning 2024. aastaks 100% toodangus kasutatavatest munadest.