Tegemist on rohkem kui sada aastat vana optilise illusiooniga, mis ilmus esimest korda Saksa ajakirjas 1892. aasta paiku, vahendab Daily Mail. Peale seda, kui USA psühholoog Joseph Jastrow kasutas pilti 1899. aastal oma teooria illustreerimiseks, sai see laiema tähelepanu osaliseks. Jastrowi teooria sõnastas, et inimene suudab näha nii oma silmade kui ka ajuga.

Nüüd on seesama pilt hakanud levima ka sotsiaalmeedias, kus see inimeste tähelepanu köidab.

Nimelt saab vaatleja selle pildi abil kindlaks teha, kuidas tema aju töötab. Antud juhul ei mängigi tegelikult rolli, kumb loom esimesena silma jääb, vaid oluline on, kui kiiresti suudab vaatleja ühelt kujutiselt teisele ümber lülituda.

Psühholoogid kinnitavad, et loomingulistel inimestel ümberlülitumine kiiremini. Mida loomingulisem on inimene, seda kiiremini ta taipab, et pildil ei ole ainult jänes ega part, vaid mõlemad.

Psühholoogide hinnangul suudavad kõrge loomingulisusega inimesed leida olemasolevatele objektidele uusi kasutusviise ja luua seoseid.

Niiet pane sinagi oma silmad ja aju proovile ja saa teada, kui loominguline oled sina!