See oli Spirit Airlinesi lend, mille pardale tohtis esialgse info kohaselt lemmikloomi võtta. Kahjuks jõudis Belen sellele lennukile vaid järele lehvitama. Ja ühelegi teisele lennule Belen oma hamster Pebblesiga ei pääsenud. Lõpuks soovitas üks Spirit Airlinesi töötajaist ummikseisu sattunud tüdrukul enda hamster kas lihtsalt muruplatsile jätta või WC-potist alla lasta.

Meeleheitel Belen üritas seepeale autot rentida, aga seegi ei õnnestunud. Ja viimase lahendusena läkski loosi lennujaama avalik käimla.

"Hamster kartis. Mina kartsin. Teda oli kohutav potti panna," ütles Belen väljaandele The Guardian. "Istusin ja nutsin kabiinis tubli 10 minutit."

Spirit Airlinesi pressiesindaja Derek Dombrowski möönis hiljem, et lennufirma oli tõesti andnud Belenile valeinfot, kui väitis, et väikelooma tohib pardale võtta. Samas ei võtnud Dombrowski omaks seda, et Pebblesi tapmine oli ettevõtte idee.

"Me võime täiesti kindlalt väita, et ükski meie töötaja ei soovitanud sellel kliendil (ega käesloevas juhtumis ka kellelgi teisel) looma potist alla lasta või muul viisil vigastada," kirjutas Dombrowski e-kirjas. "On ülimalt pettumust valmistav, et see klient otsustas väidetavalt enda lemmiklooma elupäevad lõpetada."

Pebblesi lugu jõudis USA ajakirjanduse esilehtedele loetud nädalad pärast seda, kui jaanuaris jäi lennult maha paabulind Dexter. Viimase omanik oli aga söakas naiskunstnik Ventiko, kes seepeale auto rentis, ja, näpud püsti, läbi Metsiku Lääne kruiisis.

Beleni esindav advokaadi Adam Goldmani hinnangul ei saa Dexterit ja Pebblesit seejuures parimagi tahtmise juures võrrelda.

"Ta (Pebbles – toim) polnud hiiglaslik paabulind, mis teistele reisijatele ohtu võinuks kujutada," ütles Goldman. "Tegemist oli väikse, armsa ja ohutu hamstriga, mis oleks peopessa ära mahtunud."

Ühendriikide lennufirmad on hakanud lemmikloomade pardalevõttu võimsalt piirama, sest stjuardessid ei saanud lõpuks enam hakkama nende hammustuste, väljaheidete, rünnakute ja allergiliste reaktsioonidega.